My Esel E-Cross Komfort Plus 2022 női E-bike
My Esel E-Cross Komfort Plus 2022 női E-bike | |
Cikkszám: | My Esel E-Cross Komfort Plus 2022 női E-bike |
Elérhetőség: | Külső raktárból 5-10 nap |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Gyártó: | My Esel |
Szállítási díj: | Ingyenes |
Leírás és Paraméterek
Robusztus E-kerékpár mindennapi használatra, rejtett akkumulátorral
A HollowTech fa vázba integrált e-bike meghajtás,az első teleszkóp, a cross gumiabroncsok kombinációja egy olyan kerékpárt eredményeznek, mely minden terepen megállja a helyét.
A 400 Wh-s akkumulátor és a 250 wattos 100% -ban integrált hátsó agymotor az 5 fokozatban állítható teljesítményszinttel mindig a kívánt rásegítést nyújtja.
Felszereltség: E-Cross Komfort Plus:
-kitámasztó
-csomagtartó
-sárvédő
-integrált és fixen elhelyezett első- és hátsó világítás
Kicsi, átlátható, elegáns a kijelző
Nagy sebességkijelzés, töltési állapot és 5 teljesítményfokozat. A kijelző pontosan ezt mutatja - és semmi mást.
A világítási rendszert és a tolás rásegítést (walk mód-5 km/h) egy gombnyomással a kijelzőn lehet aktiválni.
Tömör és nem törik
Robusztus, időjárásálló, mindennapi használatra alkalmas
Annak érdekében, hogy a favázak minden időjárási körülménynek és mindennapi helyzetnek ellenálljanak, az Adler Lacke céggel közösen kifejlesztettünk egy speciális védőréteget, amely tökéletesen védi a favázakat. Az évek során a vázak kissé sötétednek - ami nagyon jól áll a „szamaraknak”. Számos teszt (EFBE tesztintézet) megerősítette a favázak robusztusságát és szilárdságát.
Rejtett akkumulátor
A My Esel E-cross az első trekking kerékpár, mely 100%-ban a vázba integrált elektromos meghajtással rendelkezik. Ehhez a HollowTech fa vázban kínálkozik megfelelő hely. Ennek belső üregében elfér az akkumulátor (400 Wh) és a vezérlő is. Az akkumulátort az alsó konzol nyílásán keresztül lehet karbantartani. Csak a kormányon megtalálható egyszerűsített kijelző árulja el, hogy ez egy E-bike.
Pehelysúly az e-bikeok között:
Csak 19,5 kg
Mindössze 19 kg-s súlyával a piacon elérhető legkönnyebb trekking e-bike-ok között van a My Esel E-Cross. Így könnyebb a kerékpár megemelése lépcsőn, vagy a szállítása autóval. Elektromos rásegítés nélkül is könnyű tekerni.
Kemény, mint a fa
Kényelmes kerékpározási élmény a natúrfa váz jóvoltából
A fát hosszú évek óta nagyon sikeresen használják a síversenyeken és a hajóépítésben. Szilárdsága és robusztussága mellett az egyedülálló rezgéscsillapítás a fa egyik különleges tulajdonsága. Különösen kényelmes hajtani, annyira csendesen és simán gurul.
Motor: Hegynek fel könnyedén
250W UPEA motor (25 km/h)
E-kerékpárjaink meghajtásához hátsó agymotort használunk. Ideálisan integrálható a tárcsafék és a kazettás fogaskeréksor közé, és nagyon jó a gyorsulása.
Az UPEA motor a My Esel GmbH fejlesztése. A könnyű és dinamikus agymeghajtás minden emelkedőhöz erőt és teljesítményt kínál. Az osztrák terepen történő fejlesztés és tesztelés révén kizárható a motor túlmelegedése és kikapcsolása.
Agymeghajtás 250 W 60 NM minden emelkedőre
Nincs túlmelegedés vagy leállás
100% szabadonfutás az optimális használat érdekében hajtás nélkül
Nagy dinamika és WOW hatás a sebességérzékelőn keresztül
Egyszerű és átlátható kijelző
5 km/óra „walk” mód (rásegítés a kerékpár tolásához)
a piacon elérhető legcsendesebb hajtás* *(My Esel GmbH alapján, Ausztriában kapható pedelecek)
Akku: A Samsung kiváló minőségű, 400 Wh-os akkumulátora biztosítja az magas hatótávolságot – az akkumulátor a vázba integrált
Hatótáv: kb 100km-ig a használati módtól, a kerékpár összsúlyától, az időjárási körülményektől és a domborzattól függően
Töltési idő: 100% 4 óra alatt, 70% 1 óra alatt
Váz: A My Esel HollowTech kőrisfaváz, gyönyörű optika, nagy szilárdság jellemzi, robusztus és a mindennapi használatra alkalmas, tökéletesen csillapítja a rezgéseket, sima futást biztosít, kitámasztó, csomagtartó és sárvédő rögzíthető hozzá.
Váz színe: kőris
Kiegészítők színe: fekete
Váz forma: gyémánt
Első villa: Trekking teleszkópos villa Rockshox Paragon RL
Nyereg: Ergon SMC4: Ergonomikus komfort nyereg. A gélmag, a puha szerkezet és az ülőpárna nagyobb térfogata megakadályozza a zsibbadást és a kényelmetlenséget.
Nyeregcső: My Esel alu nyeregcső 34,9mm csőátmérővel
Markolat: Ergon GA2: UV-stabil gumikeverék biztosítja a kiváló tapadást. Ezenkívül a fogantyúk csillapítják és ezáltal növelik a kényelmet és védik a nyomásra érzékeny ulnáris ideget.
Váltó: Shimano XT/SLX 11 sebességes
47 mm profilú gumik
jó tapadás
A Cross-abroncsok sűrű mintázata kényelmes gördülést és kis ellenállást biztosít kemény talajon, míg a ritkább oldalsó mintázat segíti a kanyarodást laza talajon.
Fék: Elöl-hátul hidraulikus tárcsafék Shimano DISC MT400
Hajtókar: My Esel alumínium hajtókar lánckerék-védő gyűrűvel
Kerék: Remerx 28 "alumínium felni, Shimano agy gyorskioldással
Gumiköpeny: Schwalbe Smart Sam 47-622
Súly :19,5 kg súlytól